Saturday, March 21, 2009

berita terkini..

bismillah..

lamanya tak menulis di sini...sunyi sepi...senyap tupah kalau ikut bahasa Terengganunya..huhu.. kebisuan saya ada puncanya, dan saya masih berharap akan sampai ke penghujungnya..

terlalu banyak yang telah saya tempuhi sepanjang tempoh isolation dari dunia keliling ini. jatuh bangun..cabaran dan dugaan..susah senang..gembira dan kesedihan..bersama peritnya menyulam kesabaran dan ketabahan, hanya Allah yang menjadi saksi dan sebaik-baik teman berbicara..dan saya menyedari dengan sebenar-benarnya, hadirnya ujian kesusahan akan sentiasa disusuli kemudahan..sayalah yang kini sedang hangat membina benteng kesabaran dan kekuatan yang bukan sedikit untuk menghadapi detik-detik akhir kehidupan sebagai seorang mahasiswi..terasa pahitnya menyusun tangga harapan supaya impian mampu diterjemahkan ke realiti kehidupan..berusahalah mash!!! anda kan sedang memburu kejayaan..sakitnya pengorbanan hanya akan terasa manis apabila saat kejayaan berada dalam genggaman..chaiyok!!

moga sayalah insan tabah itu yang sedang memaksa diri melepasi limitation yang ada pada diri sendiri..ameen...

3 comments:

merentas horizon said...

fighting!!mcm pyh giler tu nk pnjt tgga..meh sy bantu..huhu..
klu rasa penat, tangan saya sentiasa bersedia memimpin, bahu saya kuat untuk anda berpaut..
heh~sy xjanji bleh menenangkan klu mau nangis,tp klu nk ajak nangis sama..sy on..
haha!berjemaahkan..ada pahalanya..

SI PENGEMBARA JALANAN said...

cik sarah, kita kan team hard core..kalo nak menangis pun, xnampak fizikalnya, dalam hati usah dikira la dah lebat hujan air mata tu..huhu..mcm time terpecahkan light cure tu, rasa dan2 tu jugak nk menangis, riak muka pun tau nak menangis, suara pun dh lebih kurang, air mata je yg tanak kuar..mcmn tu??haha..

merentas horizon said...

gile c0ol ar..bgus2..sy sker..akak nangis time sblm subuh je kan..:) xlayan aa nangis depan org..