Monday, July 20, 2009

berhasil...

Alhamdulillah...walaupun tak berapa nak merancang dengan rapi, at least hari ni berlalu dengan hasil-hasil yang agak memberangsangkan. Berkurang jugalah angka-angka point yang perlu dikumpul sepanjang semester extended ini. Attitude pun bole juga dikatakan agak berubah, keje asyik nak menggesa partner je supaya keje cepat siap, tak de leka-leka dan bermain-main even tho mata mengantuk tahap tak hengat dunia. Huhu..

Okey, nak cerita tentang semalam yang baru berlalu..heh~

Hujung minggu semalam telah dihabiskan dengan jayanya dengan memanjakan diri pergi ber camping di Kem Lembah Genting, Hulu Selangor.. Mukhayyam Wanita JIM Selangor. Join berseronok beraktiviti bersama makcik-makcik tua dan muda yang happening belaka.. Memang kesemuanya hebat-hebat, langsung tak menghiraukan faktor usia dan badan dalam mencuba segala aktiviti yang mencabar fizikal..dan indahnya ukhuwwah yang manis terasa membekas di jiwa.. moga-moga kekal hingga ke syurga di akhirat sana..insyaAllah..ohh, saya sempat la merasa pengalaman baru ber-flying fox dan ber-repelling..best giller.. rasa nak cuba lagi dan lagi..huhu..check out few pics below...


Pakcik Rambo nak tunjukkan cara-cara nak repelling..


seb baik tak runtuh..


masuk dalam parit yang kotor dan busukk..




survival hidup..hidupkan api keyh..




memasak...




dan hasilnya... huhu..
series, air kopi masak dalam buluh memang ummmpphhh...




nota kaki: penat-penat badan..tapi hati puas, even tho tengah-tengah sibuk bercamping, berlalu lagi satu episod duka tapi dah biasa- pertentangan pendapat antara saya dan abah ummi tentang penglibatan saya dalam program.huhu..habis dikerahnya suku-sakat adik beradik saya untuk menghubungi, takut-takut saya hilang tanpa dikesan.. aduhai.. bertindak matanglah wahai diri yang diuji, Allah kan sentiasa ada untuk mengubat hati..

No comments: