Tuesday, August 11, 2009

oppss..

bismillah..

hari ini hati berbunga-bunga indah..[gile klasik ayat..] haha.. sebab.. saya dapat jumpa dengan sahabat kesayangan yang paling dirindui..kirenya hari ini saya berjaya melakukan sesuatu mengikut iman saya, yakni menggembirakan hati orang lain..dengan meraikan kegembiraan dan kejayaan die..syukur alhamdulillah, Allah jualah penunjuk arah dan pemelihara kehidupan..dapat gak jumpa muka bulat budak tu, bergembira dan berkongsi makan bersama-sama, meluah hati dan perasaan, dan bercerita tentang dunia dan masa depan.. harap-harapnya kamu kekal dalam mujahadah kamu ye, sahabat...

ohh..hari ini time beli hadiah tadi, ada orang cakap saya nampak lagi muda dari usia yang sebenar..haha..suke2.. jauh pulak tu tekanya.. agaknya sebab gaya saya sendiri yang tak matang dan nampak macam budak baru lepas sekolah.. belum lagi pakai snickers dan silangkan beg, [plus baju kurung..haha], terus nampak cam budak sekolah agaknya..uhuhu.. macamana la nak kerja nanti..bole ke terus maintain gaya sekarang??..terus teringat soalan kat sahabat tadi, "bole tak kalo saya tak membesar..just jadi je macam sekarang ni..??" .. which is direply dengan kerasnya oleh die.."memang tak la!!" hahaha.. apa-apa pun, walau ape pun cabaran di alam pekerjaan, saya harap saya masih dikasihani Tuhan untuk terus berpegang dengan prinsip saya selama ini..tetap kekal memelihara perintah dan laranganNya dalam kehidupan saya..harap dengan sepenuh hati Ya Allah..

nota kaki: allergic dengan hand bag dan make-up..ohoho..

2 comments:

Merentas Horizon said...

konvo kak ana ke?ehhe..

manusia berubah kak.. hari ni mgkn allergic esok lusa mungkin addicted.

ahaha..

SI PENGEMBARA JALANAN said...

oh no!!!!! sarah...jangan nak doa yang bukan-bukan OK..

bab yang berubah tu betul..tapi harapnya ke arah kebaikan semata-mata, bukannya mengundur jauh ke belakang ke arah keburukan..huhu..mintak simpang daripada addicted kepada bende yang saya allergic sekarang ini...hehe...