Friday, April 24, 2009

Jaguar???




You Are a Jaguar



You have a knack for reforming, balancing, and even healing people.

You see the good in everyone, and you help bad people learn to be better.



Even though you connect to people, you can't help but feel separate from everyone else.

You often feel like you are on the outside looking in, even with your closest family members and friends.

What Big Cat Are You?


note: dah lama menyepi..tetibe keluar dengan topik jaguar..haha..mintak ampun..saya masih belum lagi settle down..perang masih lagi berlanjutan, dijangka habis dan tamat pada 12hb mei 2009..[perang tahap pertama sudah berjaya ditamatkan..alhamdulillah, dikurniakan rezeki untuk melanjutkan ke perang tahap ke dua..moganya berjaya juga ditamatkan dalam tempoh waktu yang ditetapkan..ameen..] oh..mohon doa semua, agar ayahanda saya sembuh seperti sediakala, masih lagi di ICU untuk tempoh 2 hari ni selepas selesai bypass surgery semalam..mohon juga saya kuat untuk terus berkorban untuk keluarga saya..asyik mereka je yang berpenat lelah untuk saya..kali ini, saya juga mahu mengejar lautan pahala dan keredhaanNya yang telah dijanjikan buat mereka yang berbakti kepada kedua ibu bapa..ameen..

No comments: