Monday, January 12, 2009

delirium state 2

demam fasa kedua melanda lagi..sah2 infection tak abes lagi nih..tambah dengan bengkaknya submandibular lymph nodes kat area bawah jaw ni (2-3 biji pulak tu), memangla rasanya nak kena pergi jumpa doktor mintak antibiotik..malasnya..**sigh**

*
lately macam ada banyak salah faham je ngan mereka yang rapat dengan diri saya.. dan sayalah manusia pelik yang sangatla tidak kisah apabila manusia lain salah anggap or mempunyai kesalahfahaman dengan tindakan saya.. sayalah yang tidak mempunyai keinginan untuk mempertahankan diri sendiri.. not even a try to defend myself.. or to clear the misunderstood between us..dengan falsafah yang erat dipegang dari zaman tok kaduk sehingga kini- just let it be..huhu. apekah??? entahlah..hanya berharap perkara yang disalahfahamkan akan ter resolve sendiri, atau menghilang ke dalam hati..moga-moga..

banyak mende nak kene fikirkan, segalanya berselirat dalam litar di kepala.. selagi tak settle dengan terhasilnya tindakan, selagi itulah hati juga jadi kurang beres. antara stress dan iman penyelamat jiwa, mohon yang amat sangat Ya Allah, agar dijadikan iman sebagai pemenang mutlak dan paling utama..ameen..

No comments: