Monday, January 19, 2009

hujung minggu yang bermakna..

best..bermanfaat..menyentuh hati..alhamdulillah..

dah lama tak pergi ke katibah dan daurah..or ape2 program yang berpengisian..dan dapat pula peluang tidur, makan, bergurau senda bersama-sama mereka yang amat saya rindui kemesraannya..ukhuwwah yang bertaut di hati hasil jalinan ikatan aqidah, kukuh tak mungkin bisa terurai simpulannya..sangat menakjubkan, menyegarkan kembali hati yang layu dan kering tanpa sentuhan..terima kasih sahabat..walau saya tak dapat stay up bersama-sama kalian dalam perang ganas melawan nyamuk durjana, namun ketabahan kalian tetap saya kagumi..terutamanya mereka yang bintik merah penuh di muka bukti makhluk kecik itu jualah pemenangnya..eheh.. v(^_^)v

usai daurah di waktu matahari baru sahaja tergelincir di langit, saya bergegas pula bersiap ke program C.O.M.P.L.E.T.E, gabungan NGO yang memperjuangkan isu Palestin tercinta.. alhamdulillah, berjaya menemui mafla yang sudah lama diidamkan, membeli sambil menderma..tapi ada lagi barang yang tidak mampu untuk saya miliki di saat ini, dek kerana kesengkekan saya sebagai pelajar yang bergantung kepada duit tajaan untuk hidup..hehe..JPA, cepatla masuk!! moga-moga apa yang saya idamkan masih lagi ada di waktu saya sudah berkemampuan untuk memilikinya.. ameen..

o ye, perkongsian tentang input yang saya dapati dari program di atas, esok sajalah akan dikongsi..insyaAllah..saya masih punya tugasan lain di waktu malam bertukar menjadi pagi yang dingin ini..dan ditambah dengan mata yang separuh tertutup, tulang belakang yang lenguh akibat postur badan yang tidak betul, dan kepala yang memberat, saya hanya inginkan tilam yang enak untuk saya berbaring merehatkan diri..

No comments: